Wyprzedaże

Hi!

Dzisiaj kilka inspiracji. Coraz bardziej wciągam się w tworzenie zestawów poprzez kolaże - to naprawdę świetna zabawa. Poniższe zestawy stworzyłam na portalu Allani. Allani.pl to portal shoppingowy, który ma za zadanie zainspirować nas do zakupów. Często to właśnie na takich stronach odnajduję najlepsze oferty różnych marek. 

Wiele z Was stoi przed wyborem sukienki na studniówkę czy też imprezę karnawałową....


... dlatego na początek przygotowałam kilka sukienek z wyprzedaży. Być może moje propozycję choć trochę Wam pomogą :) Krótkie są do 200 zł a długie do 300 zł. (TUTAJ lub też klikając na zdjęcie możecie zobaczyć skąd pochodzi dana sukienka i jaka jest jej cena). 


Tak jak wspomniałam wyżej tworzenie kolaży to dla mnie fajna zabawa, dlatego stworzyłam pięć prostych, idealnych dla każdego zestawów z ubrań, które także znajdziecie na wyprzedażach. Dajcie znać, czy któryś z setów przypadł Wam do gustu :)

koszula - zalando / spodnie - zalando / sweter - opus / buty - heppin / zegarek - guess / torba - gino rossi
spodnie - guess / futro - zalando / torba - liu-jo / buty - pepe jeans
jeansy - zalando / sweter - carmakoma / torba - calvin klein / buty - converse
marynarka - zalando / spódnica - zalando / buty - guess / torebka - mango
sukienka - loiza by patrizia pepe / buty - blink / naszyjnik - styler / torebka - zalando

Do następnego!

0 comments:

Post a Comment