What time is it?

Hi!

Uwielbiam zegarki! Uwielbiam zarówno te damskie jak i męskie. Jak już kiedyś wspominałam są one dla mnie nie tylko przedmiotem pokazującym godzinę, ale również biżuterią, dodatkiem do stylizacji. Moja kolekcja nie jest wcale duża: mam zaledwie cztery zegarki ale wolę zainwestować w zegarek i cieszyć się nim przez długi czas a także mieć pewność, że jest porządnie wykonany i jego mechanizm nie padnie po miesiącu :) W mojej małej kolekcji mam dwa złote zegarki, jeden biały i srebrny. W najbliższej przyszłości planuję zaopatrzyć się w czerń i różowe złoto :) A wy jak podchodzicie do tego tematu? Enjoy!


Moje najnowsze cudo czyli zegarek marki Festina.



 od lewej: D&G, DKNY

Powyżej nowość mojego narzeczonego - Festina.

Chciałabym Wam też przypomnieć o konkursie, w którym możecie zostać twarzą Festiny i wziąć udział w sesji zdjęciowej w Paryżu! To ogromna szansa i świetna przygoda. Dla zainteresowanych wszystkie informacje o konkursie znajdziecie TUTAJ.


Do następnego!

0 comments:

Post a Comment