Anna Kara

Hi!

Dzisiaj kolejny post z serii "Sylwetki projektantów". Przy ostatniej takiej notce pojawiło się sporo komentarzy, w których pytaliście czy mogłabym pokazać coś podobnego tylko polskiego i tańszego aniżeli projekty marki Paolo Sebastian. Nie zamierzam ciągle skupiać się na ślubnych propozycjach jednak dzisiaj na Waszą prośbę przedstawiam Wam mistrzynię w tym fachu.

Anna Kara to (moim zdaniem) najlepsza polska projektanta sukni ślubnych. Na jej projekty trafiłam przez przypadek i "zostałam" na dłużej. Czym wyróżniają się suknie projektantki? Są przede wszystkim delikatne, kobiece i oryginalne. Moje wymagania co do kreacji ślubnych są bardzo duże: uwielbiam prostotę, delikatność, dziewczęcość a moim zdaniem projekty Anny właśnie tym się cechują.

Jeśli chodzi o ceny to większość sukien mieści się w przedziale cenowym od 2,5-5 tysięcy. Salon autorski znajduję się w Krakowie a salony współpracujące są rozmieszczone w kilku miejscach w Polsce (i nie tylko). Wszystko możecie sprawdzić na stronie (klik). Poniżej kilka moich typów z kolekcji 2014 - przejrzyjcie koniecznie całą galerię (klik).







Cieszy mnie fakt, że spodobał Wam się nowy dział na blogu. Mam zamiar wprowadzić jeszcze kilka innych tematów. Chciałabym na pewno więcej pisać o tym co lubię, czym się interesuję, o własnych przemyśleniach, pokazywać interesujące miejsca, zdjęcia itd. Ale nie martwcie się nie będę podejmować tematów o których nie mam zielonego pojęcia. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Mam nadzieję, że zmiany wyjdą na dobre, jednak moda pozostaje na pierwszym miejscu ♥

Do następnego!

0 comments:

Post a Comment