Necklace

Hi!

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać moje nowe cudo. Jak dobrze wiecie nie jestem wielką fanką biżuterii i preferuje raczej delikatne naszyjniki, bransoletki czy kolczyki. Kilka dni temu dotarła do mnie przesyłka z naszyjnikiem Nikki Lissoni od Tuki.pl. Naszyjnik jest przepiękny i w 100% w moim guście. Ma wymienną monetę (czyli środek) i wygląda naprawdę efektownie. Wygląd Nikki Lissoni można wielokrotnie zmieniać (monety), produkty są bardzo grubo platerowane srebrem, złotem lub różowym złotem. Są też pokryte ceramiczną powłoką a do wykończenia używana jest emalia, dekoracje Swarovskiego, kamienie półszlachetne itd. Nie wiem dlaczego ale moneta, którą wybrałam na naszyjnik kojarzy mi się trochę z moim tatuażem na nadgarstku - nie potrafię wytłumaczyć dlaczego ale przeglądając stronę od razu zapadła mi w pamięć. 




necklace - tuki.pl

Do następnego!

0 comments:

Post a Comment