Leather jacket.

Hi !

Tym razem zestaw już na cieplejsze dni. W roli głównej mój nowy nabytek - mianowicie skórzana kurtka z second handu. Wpadła w moje ręce zupełnie niespodziewanie, jeszcze z metką ! Połączyłam ją z białym topem, czarnymi rurkami i znanymi przez wszystkich koturnami Bamboo Cesar od Stylowych Butków. Na zdjęciach trochę zlały się ze spodniami ale mam nadzieję, że i tak Wam się spodoba :)
Torba od sklepu novamoda to kolejna "aktówka", którą uwielbiam. Jest bardzo pojemna i pięknie się prezentuje. Inspirowana tą od Diora ♥ A tymczasem zostawiam Was ze zdjęciami - Enjoy !!










top - new yorker
kurtka - sh 
spodnie - no name
torba / bransoleta - novamoda
naszyjnik - monashe
zegarek - chanel

Zapraszam Wszystkich na mojego Facebooka (KLIK),  gdzie można znaleźć aktualne informacje dotyczące bloga, zestawów itp. oraz zdjęcia, których nie publikuję tutaj :)

Do następnego !


0 comments:

Post a Comment