Shopping&Hair.

Hi !

Jestem bardzo mile zaskoczona waszym zainteresowaniem poprzednią notką :) Ciesze się i mam nadzieję, że blog będzie dalej rozwijał się w takim tempie.
W piątek byłam na zakupach. Na szczęście powoli w sklepach kończą się wyprzedaże, które doprowadzają mnie już do szału i zaczynają pojawiać się ubrania na wiosnę/lato. Spoglądając na nowe kolekcje czuć już powiew wiosny, której niestety za oknem jeszcze nie widać.
Macie już jakieś plany na wakacje? Ja wybieram się do mojej ukochanej Chorwacji (ale o tym osobna notka).
Tymczasem moje piątkowe zakupy: torebka i biała klasyczna bluzka-body, na którą polowałam już dłuższy czas. Jest to świetne rozwiązanie do jeansów, spódnicy, szortów.


koszula/shirt(body) - New Yorker
torebka/bag - New Yorker

Do następnego !

0 comments:

Post a Comment